Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag28.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Konsumenter blir aktivister – det behöver varumärken tänka på

Publicerad: 11 Maj 2017, 14:10

Varumärken har gått från icke politisk kommunikation, till politisk kommunikation till radikal politisk kommunikation. Med nya förutsättningar i samhället behöver företag lära sig att navigera åt rätt håll.


De senaste tio, femton åren har vi människor sannerligen fått ompröva gamla sanningar, vilket lett till att förhållandet mellan företag och konsumenter har ställts på ända. Medelklassen har krympt, den

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.