Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag25.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Korv- och bullspel lockar unga – men engagerar inte socialt

Publicerad: 16 Mars 2017, 10:35

Ett varumärkes högsta dröm måste väl vara att få människor att jaga ens logotyp. Pressbyrån har bokstavligt talat lyckats med det. Deras korvspel ledde till fler unga kunder. Men hur mycket engagerar spel egentligen?


Ämnen i artikeln:

MindsharePressbyrånCaseAnalys

När Björn Borg lanserade spelet First Person Lover hyllades Garbergs unisont av branschen. Bakom spelet låg Isbit Games, många timmar och stora resurser för att utveckla

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.