Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Kreatörsduon sågar coronakommunikationen: Mycket skit har skapats under pandemin

Kreatörsduon sågar coronakommunikationen: Mycket skit har skapats under pandemin

Det kommer förmodligen att finnas en egen liten mörk del av 2020-talets kreativa kyrkogård som helt kommer bestå av corona-idéer. Fullproppad med spärrade logotyper, ”in these uncertain times”-voiceovers och gamlingar som ska äta Happy meals. Det säger kreatörsduon Isaac Bonnier och Rasmus Tsardakas Renhuldt i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 8 September 2020, 13:14


Rasmus Tsardakas Renhuldt, copywriter och Isaac Bonnier, art director. Båda på B-Reel.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som ni tycker är intressant just nu?
”Varje gång vi kommer att tänka på att Wiedens jobb för godismärket Trolli redan har gjorts av någon

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.