Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Krig, fred och marknadsföring

Krig, fred och marknadsföring

Tro inte att den mest briljanta reklam i sig är en strategi. Reklam är taktik – att göra det bästa av vad du har. Strategi är att välja framtid själv, skriver Resumé Insikts återkommande analytiker Mats Georgson. Han ställer sig också frågan hur till exempel SAS själva efterlever sin strategi Scandinavian.

Publicerad: 10 Mars 2020, 15:46

Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Marknadsföring handlar om att använda de resurser företaget eller organisationen har för att på bästa sätt skapa värden för kunderna. Att göra det kräver någon form av strategi. Ett företag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.