Resumé insikt
Krig, fred och marknadsföring
Krig, fred och marknadsföring
Tro inte att den mest briljanta reklam i sig är en strategi. Reklam är taktik – att göra det bästa av vad du har. Strategi är att välja framtid själv, skriver Resumé Insikts återkommande analytiker Mats Georgson. Han ställer sig också frågan hur till exempel SAS själva efterlever sin strategi Scandinavian.
Publicerad: 10 mars 2020, 15:46
Ämnen i artikeln:
Mats GeorgsonMarknadsföring handlar om att använda de resurser företaget eller organisationen har för att på bästa sätt skapa värden för kunderna. Att göra det kräver någon form av strategi. Ett företag
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.