Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Krig, fred och marknadsföring

Krig, fred och marknadsföring

Tro inte att den mest briljanta reklam i sig är en strategi. Reklam är taktik – att göra det bästa av vad du har. Strategi är att välja framtid själv, skriver Resumé Insikts återkommande analytiker Mats Georgson. Han ställer sig också frågan hur till exempel SAS själva efterlever sin strategi Scandinavian.

Publicerad: 10 Mars 2020, 15:46

Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Marknadsföring handlar om att använda de resurser företaget eller organisationen har för att på bästa sätt skapa värden för kunderna. Att göra det kräver någon form av strategi. Ett företag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.