Resumé insikt
Kristin Bohman: Influencers har blivit mer kräsna vid samarbeten
Publicerad: 10 oktober 2018, 09:47
Det är otroligt viktigt att skapa genuint innehåll som inte är för polerat och som stämmer överens med profilens flöde då syftet är att nå ut till verkliga människor som ska kunna relatera till innehållet. Det menar Vass-koncernens nya vd Kristin Bohman.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Det Robyn har gjort med Red Bull för hennes nya album Honey är ett bra exempel på hur
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.