Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Kristina Juhlin: ”Det ligger i allas intresse att motverka ad fraud”

Publicerad: 21 juni 2022, 11:58

Kristina Juhlin avråder inte annonsörer från att köpa programmatic.

Foto: Press/Montage.

Mediebyråer liksom konsultbyråer inom marknadsföring har ett ansvar att förstå vilka metoder det finns att tillgå för att förhindra ad fraud, menar Kristina Juhlin på Accenture Song, och framhåller att alla som arbetar med digital annonsering bör agera.


Ämnen i artikeln:

Kristina JuhlinProgrammaticAd fraudNyheter

Kristina Juhlin har tidigare arbetat med programmatic som vd på mediebyrån Amplifi, i dag är hon managing director marketing services Europe på Accenture Song.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.