Resumé insikt
Kristina Juhlin: ”Det ligger i allas intresse att motverka ad fraud”
Publicerad: 21 juni 2022, 11:58
Kristina Juhlin avråder inte annonsörer från att köpa programmatic.
Foto: Press/Montage.
Mediebyråer liksom konsultbyråer inom marknadsföring har ett ansvar att förstå vilka metoder det finns att tillgå för att förhindra ad fraud, menar Kristina Juhlin på Accenture Song, och framhåller att alla som arbetar med digital annonsering bör agera.
Kristina Juhlin har tidigare arbetat med programmatic som vd på mediebyrån Amplifi, i dag är hon managing director marketing services Europe på Accenture Song.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.