Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Kundklubben är död – så bör du styra om lojalitetsprogrammet

Publicerad: 20 Februari 2019, 09:56

Alla kundklubbar sågas av konsumenterna i en ny undersökning – de uppfattas inte ge tillräckligt värde. Kundklubben, som vi känner den, är död. Rabatter och bonusar funkar inte längre. Vi har pratat med experterna för att ta reda på hur man ställer om lojalitetsprogrammet till en modern tid.


Ämnen i artikeln:

KaplanAmazon

”Det är skandal det här resultatet vi ser”. Citatet kommer från en artikel i Dagens Industri, där undersökningsföretaget Nordic Bench vice vd Jan Borg uttalar sig.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KaplanAmazon

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.