Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Kundklubben är död – så bör du styra om lojalitetsprogrammet

Publicerad: 20 Februari 2019, 09:56

Alla kundklubbar sågas av konsumenterna i en ny undersökning – de uppfattas inte ge tillräckligt värde. Kundklubben, som vi känner den, är död. Rabatter och bonusar funkar inte längre. Vi har pratat med experterna för att ta reda på hur man ställer om lojalitetsprogrammet till en modern tid.


Ämnen i artikeln:

KaplanAmazon

”Det är skandal det här resultatet vi ser”. Citatet kommer från en artikel i Dagens Industri, där undersökningsföretaget Nordic Bench vice vd Jan Borg uttalar sig.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KaplanAmazon

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.