Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Kundtjänsten ÄR marknadsföring – så använder du den för att förbättra affären

Publicerad: 20 Maj 2019, 11:10

Kundtjänsten är ofta styvmoderligt behandlad av kommunikationsavdelningar – den synen på funktionen måste förändras. Resumé Insikts analytiker Deeped Strandh tipsar om hur man optimerar kundtjänsten i ett digitalt landskap.


Marknadskommunikation handlar om att arbeta i alla kanaler. Inte minst i de kanaler där kunder och andra ställer frågor och söker svar. I en tid när varumärkets värde byggs eller

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.