Resumé insikt
Lärdomar från mitt andra första år i reklambranschen
Lärdomar från mitt andra första år i reklambranschen
Nina Åkestam Wikner var - typ - en nykomling i reklambranschen i början av 2022. Nu ser hon tillbaka på branschens utveckling efter sitt andra första år. ”Vi må klaga på pressade budgetar och fragmentisering – men allt var verkligen inte bättre förr.”
Publicerad: 21 december 2022, 10:33
Snart är det nytt år igen. Förra gången det hände låg alla jag kände däckade i covid. Hoppet om att 2022 skulle inledas med fysiska möten hade grusats. Några dagar
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.