onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Lärdomar från mitt andra första år i reklambranschen

Lärdomar från mitt andra första år i reklambranschen

Nina Åkestam Wikner var - typ - en nykomling i reklambranschen i början av 2022. Nu ser hon tillbaka på branschens utveckling efter sitt andra första år. ”Vi må klaga på pressade budgetar och fragmentisering – men allt var verkligen inte bättre förr.”

Publicerad: 21 december 2022, 10:33

Ämnen i artikeln:

InsiktNyheterNina Åkestam WiknerKrönika

Snart är det nytt år igen. Förra gången det hände låg alla jag kände däckade i covid. Hoppet om att 2022 skulle inledas med fysiska möten hade grusats. Några dagar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev