måndag25 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Les Binet tvärvänder om Facebook: Användbart för varumärkesbygge

Publicerad: 16 oktober 2019, 06:25

Marknadsföringsforskaren Les Binet har länge kämpat för de traditionella räckviddsmedierna och kritiserat sociala medier för bristande reklameffekt. När Resumé träffar honom tillsammans med Facebooks byråchef Liv Sandberg tvärvänder han – och menar att det finns en outforskad potential i varumärkesbygge socialt – om bara kreatörer lär sig ett och annat.

Ämnen i artikeln:

Les BinetFacebookMarknadsföringKommunikation

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


I ett rum på Facebooks färgglada Stockholmskontor sitter techjättens svenska byråchef Liv Sandberg tillsammans med Les Binet. Den brittiske marknadsföringsforskaren har blivit inbjuden till Stockholm i samband med att Facebook

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev