Resumé insikt
Les Binet tvärvänder om Facebook: Användbart för varumärkesbygge
Publicerad: 16 oktober 2019, 06:25
Marknadsföringsforskaren Les Binet har länge kämpat för de traditionella räckviddsmedierna och kritiserat sociala medier för bristande reklameffekt. När Resumé träffar honom tillsammans med Facebooks byråchef Liv Sandberg tvärvänder han – och menar att det finns en outforskad potential i varumärkesbygge socialt – om bara kreatörer lär sig ett och annat.
I ett rum på Facebooks färgglada Stockholmskontor sitter techjättens svenska byråchef Liv Sandberg tillsammans med Les Binet. Den brittiske marknadsföringsforskaren har blivit inbjuden till Stockholm i samband med att Facebook
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.