Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Les Binet tvärvänder om Facebook: Användbart för varumärkesbygge

Publicerad: 16 Oktober 2019, 06:25

Marknadsföringsforskaren Les Binet har länge kämpat för de traditionella räckviddsmedierna och kritiserat sociala medier för bristande reklameffekt. När Resumé träffar honom tillsammans med Facebooks byråchef Liv Sandberg tvärvänder han – och menar att det finns en outforskad potential i varumärkesbygge socialt – om bara kreatörer lär sig ett och annat.


Ämnen i artikeln:

FacebookMarknadsföringLes BinetKommunikation

I ett rum på Facebooks färgglada Stockholmskontor sitter techjättens svenska byråchef Liv Sandberg tillsammans med Les Binet. Den brittiske marknadsföringsforskaren har blivit inbjuden till Stockholm i samband med att Facebook

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.