Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Lisa Careborg: ”Vanliga varumärkesbegreppet som osar narcissism”

Publicerad: 15 juni 2021, 08:16

Lisa Careborg är creative director på Happy F&B och spanar i denna veckas Q&A.

Foto: Pressbild

Lisa Careborg , creative director på Happy F&B, ifrågasätter ett vanligt förekommande varumärkesbegrepp. Dessutom: inspirationen från Londons designbyråkultur och kass profilering under fotbolls-EM. Missa inte veckans Q&A.


Ämnen i artikeln:

Q&ALisa CareborgHappy F&BDesignCreative directorInstagramLondonByråByråerResumé Insikt

Nämn ett kommunikationsprojekt som du inspireras av just nu?
– I London finns en stark designbyråkultur. Just nu inspireras jag av Made thought. De påstår att det ”never been

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.