Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Liveshopping exploderar – därför kan ”tv-shop i budgetformat” vara en bra grej

Liveshopping exploderar – därför kan ”tv-shop i budgetformat” vara en bra grej

UPPDATERAD. Det är redan glödhett i Asien. Liveshopping spås bli nästa stora grej även i Sverige, inte minst tack vare coronaviruset. Och nu har även Instagram lanserat tekniken. Vi har pratat med experter om fenomenets framfart – och om varför det är bra att tänka tv-shop i budgetformat. ✓ Så jobbar du kostnadseffektivt ✓ Influencers vs egna medarbetare ✓ Därför kan det skada varumärket ✓ Plattformarna ✓ Framtiden.

Publicerad: 23 September 2020, 09:34

Ämnen i artikeln:

E-handelTrendCoronavirusetInfluencersMargaux DietzStreamingKina

Sandra Lindholm-Wu, Urban Lindstedt och Folke Engholm siar om liveshoppingens frammarsch.

Margaux Dietz ler mot kameran. Iklädd en avslappnad outfit bestående av en vit t-shirt och jeans hälsar hon tittarna välkomna. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.