Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Logotypen är död – genialiskt eller haveri?

Publicerad: 1 april 2019, 12:33

Supreme, Burberry och Slack. Alla skalar de av sin design. Men hur enkelt kan det bli innan varumärket förlorar sin identitet? Här är framtidens logotyper.


Ämnen i artikeln:

LogotypReklam

De senaste årens mest slagkraftiga varumärken har byggts med en design som har varit enkel. Utpräglat enkel.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LogotypReklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.