fredag24 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Magnus Jakobsson: ”Här är mitt enda knep för att skapa en kreativ kultur”

”Mange, berätta, hur fan gör du?”, frågade byrå-vd:n när Åkestam Holst kammat hem ännu ett pris. Det enda receptet för att lyckas i reklamvärlden är att vara ett freak och att anställa sådana. Det skriver Magnus Jakobsson, kreativ chef på The North Alliance, i sin första krönika för Resumé Insikt.

Publicerad: 15 september 2021, 07:33

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktMagnus JakobssonKrönikaÅkestam HolstNorth AllianceThe North AllianceReklambyråReklambyråer

Magnus Jakobsson, kreativ chef på The North Alliance, skriver sin första krönika i Resumé Insikt.

Illustration: Tom Fägrell / Fond & Fond

Freak: fanatiker, fantast, dåre, entusiast, nörd, avvikare, dårhushjon, miffo.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev