Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Magnus Jakobsson: ”Ingen algoritm rekommenderar råttor i keps och kalsong”

Magnus Jakobsson: ”Ingen algoritm rekommenderar råttor i keps och kalsong”

Data ska inte få stå i vägen för kreativiteten. Ändå är det här många varumärken hamnar snett. ”Jag är så trött på stela robotbudskap, varför ska du nöja dig med att det ’rullar på’ när du kan få en explosiv succé?”, skriver en förbluffad Magnus Jakobsson i texten alla marknadsförare borde ta till sig.

Publicerad: 10 november 2021, 10:11

Ämnen i artikeln:

Magnus JakobssonKreativitetDataVarumärkeVarumärkenMarknadsförareMarknadsföringDigital marknadsföringNoaThe North AllianceNorth AllianceReklamReklambyråReklambyråerResumé Insikt

Magnus Jakobsson skriver återkommande krönikor i Resumé Insikt.

Foto: Tom Fägrell/Yasmine Winberg

Vi lever i en tid då vemsomhelst kan få utlopp och exponering för kreativa idéer. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.