lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Magnus Jakobsson: ”Ingen algoritm rekommenderar råttor i keps och kalsong”

Data ska inte få stå i vägen för kreativiteten. Ändå är det här många varumärken hamnar snett. ”Jag är så trött på stela robotbudskap, varför ska du nöja dig med att det ’rullar på’ när du kan få en explosiv succé?”, skriver en förbluffad Magnus Jakobsson i texten alla marknadsförare borde ta till sig.

Publicerad: 10 november 2021, 10:11

Ämnen i artikeln:

KreativitetDataMarknadsförareDigital marknadsföringReklambyråReklambyråerResumé InsiktMagnus JakobssonNoaThe North AllianceNorth AllianceVarumärkeVarumärkenMarknadsföringReklam

Magnus Jakobsson skriver återkommande krönikor i Resumé Insikt. Foto: Tom Fägrell/Yasmine Winberg

Vi lever i en tid då vemsomhelst kan få utlopp och exponering för kreativa idéer. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev