Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Malin von Werder: Influencer marketing, problematiska banners och zoomabroad

Malin von Werder: Influencer marketing, problematiska banners och zoomabroad

Resumé Insikts krönikör Malin von Werder funderar på lyckade influencer-samarbeten, de nya siffrorna över svenskarnas reklamtrötthet – och hur vi kan dra nytta av vad vi lärt oss av att ha digital disciplin.

Publicerad: 9 September 2020, 14:17

Ämnen i artikeln:

Influencer marketingReklamtrötthetMalin von WerderYoutube

Idag blir det en trestegsraket i den här krönikan. Trestegsraket, vilket underbart ord ändå.  Tjoff! Tjoff! Tjoff! Raketerna kommer sig utav att jag är för 2020-trött i hjärnan för att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.