Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Marknadschefens guide till kick-off

Publicerad: 6 september 2016, 18:14

Dags för säsongens kick-off. Men glöm teambuilding och coverband – i dag används kick-off för att diskutera visioner och förankra varumärken. Här är en guide till nya varumärkeskanalen.


Inledning
Varumärkesstrategen
Tommy Falonius berättar om ett varumärkesarbete han hjälpt till med på ett modeföretag. De hade lagt ned ansenliga mängder med tid och resurser. När det stora projektet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.