Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

"Marknadsförare glömmer kontexten i jakten på målgrupper"

Publicerad: 27 November 2017, 08:24

Effekten av en annons kan tredubblas om du har en bättre balans mellan rätt kontext och målgrupp, enligt Schibsted Future Report.


Ämnen i artikeln:

SchibstedAnnons

I "Schibsted Future Report” trängs analyser om cykelns framtid i städerna med cirkulärekonomi, hållbarhet och AI. Men i rapporten ryms även en påminnelse om varför vissa regler från annonsering i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SchibstedAnnons

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev