Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

"Marknadsförare glömmer kontexten i jakten på målgrupper"

Publicerad: 27 November 2017, 08:24

Effekten av en annons kan tredubblas om du har en bättre balans mellan rätt kontext och målgrupp, enligt Schibsted Future Report.


Ämnen i artikeln:

SchibstedAnnons

I "Schibsted Future Report” trängs analyser om cykelns framtid i städerna med cirkulärekonomi, hållbarhet och AI. Men i rapporten ryms även en påminnelse om varför vissa regler från annonsering i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SchibstedAnnons

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.