lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Marknadsförare, kommunikatör, grafiker eller kreatör? Så maxar du dina framtida chanser på arbetsmarknaden

Vilka verktyg bör du briljera i? Hur många års erfarenhet behövs för en chefsposition inom marknadsföring? Vilken bakgrund ska du ha för att ro hem kreatörsjobbet? Vi har gått igenom 100 jobbannonser i branschen för att ta reda på vilka kompetenser som är mest efterfrågade där ute.

Publicerad: 5 maj 2021, 14:18

Ämnen i artikeln:

Digital marknadsföringMarknadsförareMarknadschefKommunikationschefKommunikatörKreatörMarknadsföringSociala medier

Foto: Radachynskyi

Pandemin har fått många människor att fundera på om de är på rätt plats i livet. Samtidigt har en annan rörelse skett, där arbetsgivare i vissa fall haft anställningsstopp, i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev