Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Marknadsförare, kommunikatör, grafiker eller kreatör? Så maxar du dina framtida chanser på arbetsmarknaden

Marknadsförare, kommunikatör, grafiker eller kreatör? Så maxar du dina framtida chanser på arbetsmarknaden

Vilka verktyg bör du briljera i? Hur många års erfarenhet behövs för en chefsposition inom marknadsföring? Vilken bakgrund ska du ha för att ro hem kreatörsjobbet? Vi har gått igenom 100 jobbannonser i branschen för att ta reda på vilka kompetenser som är mest efterfrågade där ute.

Publicerad: 5 maj 2021, 14:18

Ämnen i artikeln:

Digital marknadsföringMarknadsföringMarknadsförareMarknadschefKommunikationschefKommunikatörKreatörGrafikerUX-designerSociala medier-expertSociala medier

Foto: Radachynskyi

Pandemin har fått många människor att fundera på om de är på rätt plats i livet. Samtidigt har en annan rörelse skett, där arbetsgivare i vissa fall haft anställningsstopp, i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.