Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Marknadskommunikation och lågpris kommer inte att rädda er nu (eller någonsin)

Marknadskommunikation och lågpris kommer inte att rädda er nu (eller någonsin)

Det är bara att erkänna, vi kan inte kommunicera oss genom en kris. Istället gäller det att lägga fokus på de saker som verkligen driver tillväxt, skriver Erik Modig.

Publicerad: 19 oktober 2022, 07:55

Ämnen i artikeln:

Erik ModigKrönikaInsiktNyheterMarknadskommunikation

I osäkra och potentiellt sämre tider är det många ledningar som tittar åt marknadsförarens håll för att hitta en lösning eller för att kapa kostnader. Det kan vara med blandad

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev