Resumé insikt
Martin Cedergren: ”Skippa säljsnacket – utbilda dina kunder i att du har något de behöver”
Martin Cedergren, ny global kreativ chef på Lindex, hyllar inhousekampanjer, spanar beteendeförändringar post-covid – och ger dig inspiration för hösten.
Publicerad: 24 augusti 2021, 12:53
Martin Cedergren som precis bytt arbetsplats från reklambyrån Stendahls till Global Creative Director på Lindex. Foto: Ola Kjelbye
Nämn ett kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Efter att nyheten om att jag ska börja på Lindex kom ut har en del branschkollegor
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.