söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Martin Cedergren: ”Skippa säljsnacket – utbilda dina kunder i att du har något de behöver”

Martin Cedergren, ny global kreativ chef på Lindex, hyllar inhousekampanjer, spanar beteendeförändringar post-covid – och ger dig inspiration för hösten.

Publicerad: 24 augusti 2021, 12:53

Ämnen i artikeln:

Q&AResumé InsiktThe One ShowMartin CedergrenLindexStendahlsStendahls ReklambyråVarumärkeVarumärkenReklam

Martin Cedergren som precis bytt arbetsplats från reklambyrån Stendahls till Global Creative Director på Lindex. Foto: Ola Kjelbye

Nämn ett kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Efter att nyheten om att jag ska börja på Lindex kom ut har en del branschkollegor

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev