Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Martin Cedergren: ”Skippa säljsnacket – utbilda dina kunder i att du har något de behöver”

Martin Cedergren: ”Skippa säljsnacket – utbilda dina kunder i att du har något de behöver”

Martin Cedergren, ny global kreativ chef på Lindex, hyllar inhousekampanjer, spanar beteendeförändringar post-covid – och ger dig inspiration för hösten.

Publicerad: 24 augusti 2021, 12:53

Ämnen i artikeln:

Martin CedergrenLindexStendahlsStendahls ReklambyråQ&AResumé InsiktVarumärkenReklamThe One Show

Martin Cedergren som precis bytt arbetsplats från reklambyrån Stendahls till Global Creative Director på Lindex.

Foto: Ola Kjelbye

Nämn ett kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Efter att nyheten om att jag ska börja på Lindex kom ut har en del branschkollegor

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News