Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Mats Georgson: Därför måste vi prata mer om risken med influencers

Publicerad: 10 Juni 2019, 11:51

Hur ska vi över tid kunna säkerställa att våra varumärken är kopplade till rätt influencer och av rätt anledning? Den frågan ställer sig Resumé Insikts analytiker Mats Georgson, som också tipsar om beräkningsmodeller och levererar tankenötter om influencers – den nya tidens mediekanal.


Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonInfluencer marketingInfluencers

Tio miljarder dollar 2020. Så mycket förutsägs influencer marketing omsätta globalt. Sociala medier omsätter redan runt 14 miljarder dollar.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.