Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: Därför måste vi prata mer om risken med influencers

Publicerad: 10 juni 2019, 11:51

Hur ska vi över tid kunna säkerställa att våra varumärken är kopplade till rätt influencer och av rätt anledning? Den frågan ställer sig Resumé Insikts analytiker Mats Georgson, som också tipsar om beräkningsmodeller och levererar tankenötter om influencers – den nya tidens mediekanal.


Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonInfluencer marketingInfluencers

Tio miljarder dollar 2020. Så mycket förutsägs influencer marketing omsätta globalt. Sociala medier omsätter redan runt 14 miljarder dollar.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.