Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Mats Georgson: Den låga kundnöjdheten kan vara er stora chans

Publicerad: 19 Augusti 2019, 14:07

Att kundnöjdheten skulle vara oviktig är en farlig slutsats. I stället ligger det mycket i potten för marknadsavdelningar som orkar jobba igenom vad deras kategori blivit bättre respektive sämre på, hitta sin nya roll på den spelplanen och rita om den, skriver Resumé Insikts krönikör Mats Georgson.


Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

I Marketing Week kunde vi förra veckan läsa en utmärkt artikel som heter ”Marketing needs to go back to extreme basics”. I korthet menar de i princip detta: om en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.