Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Resumé insikt
Publicerad: 19 Augusti 2019, 14:07
Att kundnöjdheten skulle vara oviktig är en farlig slutsats. I stället ligger det mycket i potten för marknadsavdelningar som orkar jobba igenom vad deras kategori blivit bättre respektive sämre på, hitta sin nya roll på den spelplanen och rita om den, skriver Resumé Insikts krönikör Mats Georgson.
Ämnen i artikeln:
Mats GeorgsonI Marketing Week kunde vi förra veckan läsa en utmärkt artikel som heter ”Marketing needs to go back to extreme basics”. I korthet menar de i princip detta: om en
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Mats Georgson