Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mats Georgson: Detrumpify yourself

Mats Georgson: Detrumpify yourself

Det ständiga snacket om ”transparens” är felaktigt. I en värld där transparens var så viktigt som många påstår skulle varken Biden eller Trump ens överlevt primärvalen. Detta kan varumärken lära sig av det amerikanska valet. Det skriver Resumé Insikts krönikör Mats Georgson och ger marknadsförare fem övningar att utföra i vardagen för att praktisera ett annat sätt att tänka.

Publicerad: 6 November 2020, 09:06


Mats Georgson är återkommande krönikör i Resumé Insikt.

Polariseringen ökar. Valet i USA skapar spänningar likt inbördeskrig. Det finns så mycket snack om att folk lever i bubblor, är faktaresistenta och bara går på känslor. Men har ni

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.