onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: Funkar influencer-marknadsföring?

Resumé Insikts krönikör granskar influencers som marknadsföringsmetod genom att titta på fem studier på området: "Forskningen visar på att mottagaren är överraskande vaken – det mesta av effekten verkar komma från rationell och aktiv bearbetning".

Publicerad: 3 maj 2023, 11:19

Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonInfluencerInfluencersMarknadsföring

Resumé Insikts krönikör Mats Georgson: "Förmodligen använder man influencers bättre om man berättar lite djupare om ett varumärke"

På nittiotalet doktorerade jag, och en av doktoranderna, Tom, var en cool New Yorker som låg några år före mig i programmet. När jag frågade honom vad han skulle göra

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev