Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Mats Georgson: Gör en tidning och hitta luckorna i reklamens agendasättande

Publicerad: 14 Oktober 2019, 11:39

Det är dags att identifiera vilka frågor företagen pratar om. Vem pratar om vad? Vem säger vad? Vad pratas det inte om – och vad borde det pratas mer om? Resumé Insikts återkommande krönikör Mats Georgson tipsar om hur man kan gå tillväga för att hitta hålen.


Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Den här krönikan börjar med Trump och Greta. Men oroa dig inte, den handlar egentligen inte om det, utan hur vi marknadsförare kan hitta nya grepp och positioner för att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.