Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag16.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mats Georgson: Gör en tidning och hitta luckorna i reklamens agendasättande

Publicerad: 14 oktober 2019, 11:39

Det är dags att identifiera vilka frågor företagen pratar om. Vem pratar om vad? Vem säger vad? Vad pratas det inte om – och vad borde det pratas mer om? Resumé Insikts återkommande krönikör Mats Georgson tipsar om hur man kan gå tillväga för att hitta hålen.


Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Den här krönikan börjar med Trump och Greta. Men oroa dig inte, den handlar egentligen inte om det, utan hur vi marknadsförare kan hitta nya grepp och positioner för att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.