Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: Martech-hetsen snor pengar från vad som verkligen fungerar

Mats Georgson: Martech-hetsen snor pengar från vad som verkligen fungerar

Martech = marketing. Så är det bara. Många företag kastar pengarna på trenden för att göra kunderna nöjda. Men är det verkligen så det ska gå till? Resumé Insikts analytiker Mats Georgson skriver om hur du går från floskler till resultat.

Publicerad: 29 september 2021, 11:14

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktMats GeorgsonVarumärkenMartechMarknadsföring

Mats Georgson om företag som plöjer ner pengar i martech – don't.

Illustration: Tom Fägrell

(Ge det här till din vd, så sparar ni pengar och får mer effekt.)

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.