Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: Så blir du tuff – mod för marknadsförare del 1

Mats Georgson: Så blir du tuff – mod för marknadsförare del 1

Att vara modig är den enskilda egenskap som brukar lyftas fram som absolut viktigast för marknadsförare. Särskilt i tider där reklamtröttheten ökar. Men vad krävs – internt, självförtroendemässigt och ekonomiskt – för att åstadkomma detta? Resumé Insikts Mats Georgson guidar rätt.

Publicerad: 18 januari 2021, 09:50


Mats Georgson är återkommande krönikör i Resumé Insikt.

Foto: Niklas Palmklint

Redaktionen föreslog att jag skrev om mod. Mod anses ju vara kanske den enskilt viktigaste egenskapen för marknadsföraren. Men vad är det egentligen och varför är det så viktigt?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.