Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mats Georgson: Så blir du tuff – mod för marknadsförare del 2

Mats Georgson: Så blir du tuff – mod för marknadsförare del 2

Tänk mer och gör mindre – inte tvärtom. Det skriver Resumé Insikts krönikör Mats Georgson, som listar sex viktiga tankesätt som han menar kommer främja marknadsförares förmåga att våga.

Publicerad: 15 Februari 2021, 13:21

Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonMarknadsföringStrategi

Mats Georgson är återkommande krönikör i Resumé Insikt, varumärkeskonsult och doktor i marknadskommunikation.

I min förra krönika skrev jag om mod för marknadsförare. Det gav en hel del respons och det verkar som ämnet är angeläget, så därför tänkte jag fortsätta på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.