Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mats Georgson: ”Så förändras marknadsförarens roll i en värld efter Corona – del 2”

Mats Georgson: ”Så förändras marknadsförarens roll i en värld efter Corona – del 2”

Konsumenterna kommer återhämta och förmodligen till och med öka sin konsumtion framöver. Den smarta marknadschefen eller byråliraren använder detta i argumentationen och planeringen. Det menar Resumé Insikts återkommande krönikör Mats Georgson som ger fyra råd för den marknadsförare som vill bli en vinnare under coronahösten.

Publicerad: 14 Oktober 2020, 13:18

Ämnen i artikeln:

Mats Georgson

Mats Georgson är återkommande krönikör i Resumé Insikt.

I april skrev jag en krönika där jag förutsåg en snabb återhämtning. Sedan dess har börserna hämtat upp rasen och mer därtill. Dow Jones är upp drygt åtta procent

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.