Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mats Georgson: ”Så förändras marknadsförarens roll i en värld efter corona”

Mats Georgson: ”Så förändras marknadsförarens roll i en värld efter corona”

Resumé Insikts krönikör Mats Georgson går igenom tidigare pandemier – och tror på snabb ekonomisk återhämtning. Men kommunikationsbranschen blir inte som förr. Här är vad som händer när corona är över.

Publicerad: 6 April 2020, 09:39

Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonKrönikaCoronavirusetVarumärkenMarknadsföringAnalys

Ni är säkert urless på allt som har med corona att göra, men det är ju svårt att inte beröra ämnet, så låt oss försöka lyfta blicken lite. Vad kommer

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.