Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: "Sanningen om mångfald"

Publicerad: 15 mars 2019, 07:52

Problemet uppstår när en arbetsgrupp är arrogant nog att tro att den inte behöver ta reda på hur målgruppen fungerar. Det uppstod senast när en pr-byrå som ”hatar män” inte förstod att utanför deras egen krets så betyder ”hata män” just att man hatar män, skriver Mats Georgson, doktor i marknadskommunikation.


Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonMångfald

Kul rubrik va? För mångfaldsperspektivet är ju ofta förknippat med att det finns många olika sanningar och infallsvinklar. Så hur skulle det då kunna finnas en enda sanning?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonMångfald

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.