Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: Vad vd:n egentligen vill ha 2021

Mats Georgson: Vad vd:n egentligen vill ha 2021

Vi har bett Mats Georgson, varumärkeskonsult och doktor i marknadskommunikation, analysera vd:arnas inställning till marknadscheferna. Här listar han saker som kommer att krävas från den marknadschef som vill ligga i framkant i ledningsgruppen.

Publicerad: 19 maj 2021, 11:15

Ämnen i artikeln:

VDMarknadschefMats GeorgsonInhouse

Mats Georgson är återkommande krönikör i Resumé Insikt.

Jag har skrivit i tidigare krönikor om att pendeln skulle svänga. Digitaliseringen är ofta använd för konvertering, för kortsiktiga säljmål blandat med ofokuserad ”dialog” i sociala medier. Den sväljer resurser,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.