Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag31.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mats Georgson: Värdegrunder fungerar – men inte alls som du tror

Mats Georgson: Värdegrunder fungerar – men inte alls som du tror

Nej, värdegrunder är inte snömos. Resumé Insikts återkommande analytiker Mats Georgson reder ut varför.

Publicerad: 12 Februari 2020, 15:55

Ämnen i artikeln:

Mats GeorgsonKommunikationsbranschenResumé InsiktMarknadsföringReklamMarknad

Mats Georgson, är återkommande krönikör i Resumé Insikt, varumärkeskonsult och doktor i marknadskommunikation.

Foto: Press

Nyligen hamnade jag i en intressant diskussion om värdegrundsarbete. Vissa verkar tycka att värdegrunder – och därmed allt som rör värderingsstyrning, som exempelvis varumärkesplattformar och liknande, är av ondo. I

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.