Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: Varför sväller arbetsgrupperna när de borde krympa?

Mats Georgson: Varför sväller arbetsgrupperna när de borde krympa?

”I en framtid där AI kan göra alltmer kan helt enkelt inte en allt bredare grupp av specialister vara den korrekta responsen.” Resumé Insikts krönikör Mats Georgson om hur organisationerna bör anpassas och individens ansvar för att överleva på framtidens marknadsavdelning.

Publicerad: 6 april 2022, 12:38

Ämnen i artikeln:

NyheterMats GeorgsonOrganisationAIRedaktionens val

Som Resumé skrivit om tidigare så har vi allt fler titlar på marknadsavdelningarna. En genomsnittlig arbetsgrupp i tävlingsbidrag har svällt med 65 procent. När det kommer till kampanjer

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.