Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: ”Varumärkets heliga treenighet – men har det klarnat för Klarna än?”

Mats Georgson: ”Varumärkets heliga treenighet – men har det klarnat för Klarna än?”

Marknad, position och upplevelse. Ska det vara så jäkla svårt? Det undrar varumärkesexperten Mats Georgson direkt från Italien.

Publicerad: 9 februari 2022, 08:25

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktMats GeorgsonVarumärkeVarumärken

Mats Georgson skriver veckans krönika på Resumé Insikt.

Illustration: Tom Fägrell/TT Nyhetsbyrån

När jag som ung spoling doktorerade fascinerades jag över dåtidens superstars inom påverkan, varumärke och marknadsföring. Det fanns många stora namn, respekterade forskare, goda praktiker, men vissa stack ut. Keller.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.