Resumé insikt
Mats Georgson: ”Varumärkets heliga treenighet – men har det klarnat för Klarna än?”
Marknad, position och upplevelse. Ska det vara så jäkla svårt? Det undrar varumärkesexperten Mats Georgson direkt från Italien.
Publicerad: 9 februari 2022, 08:25
Mats Georgson skriver veckans krönika på Resumé Insikt.
Illustration: Tom Fägrell/TT Nyhetsbyrån
När jag som ung spoling doktorerade fascinerades jag över dåtidens superstars inom påverkan, varumärke och marknadsföring. Det fanns många stora namn, respekterade forskare, goda praktiker, men vissa stack ut. Keller.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.