Resumé insikt
Mats Georgson: Vem sätter priserna egentligen?
”Trots att jag har jobbat med affärs- och varumärkesstrategi i snart tre decennier så är prissättning något som jag aldrig riktigt har kunnat lokalisera i något företag. Först i dag börjar jag förstå varför.”
Publicerad: 5 april 2023, 10:09
Inflation, sämre tider, priskrig i matoligopolet. Ekonomiskt tuffa tider som dessa visar hur prissättning påverkar upplevelsen av varumärket.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.