onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mats Georgson: Vem sätter priserna egentligen?

”Trots att jag har jobbat med affärs- och varumärkesstrategi i snart tre decennier så är prissättning något som jag aldrig riktigt har kunnat lokalisera i något företag. Först i dag börjar jag förstå varför.”

Publicerad: 5 april 2023, 10:09

Ämnen i artikeln:

InsiktNyheterMats Georgson

Inflation, sämre tider, priskrig i matoligopolet. Ekonomiskt tuffa tider som dessa visar hur prissättning påverkar upplevelsen av varumärket.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev