Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Med facit i hand – så rätt och fel var spådomarna för 2019

Med facit i hand – så rätt och fel var spådomarna för 2019

Marknadsföring som revolutionerar hela industrin – hinner sådan verkligen skapas på blott ett år? De stora analysföretagen släpper årligen trender de tror ska slå igenom året efter. Vi sammanfattar hur det såg ut för ett år sen och reder ut om det blev så som spåkulan sa. Med facit i hand: de var en hel del som hade fel.

Publicerad: 18 December 2019, 13:57


Google, We are Social, IBM, Kantar Sifo, Forbes, Resumé… Ja, listan kan göras lång över bolag i marknadsföringsbranschen som ständigt och jämt varje år i december plockar fram kulan och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.