Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mediebyråerna om kritiken: “Vi jobbar med transparens”

Publicerad: 8 November 2017, 10:21

Mediebyråerna kritiseras för att vara icke-transparenta och se till sina egna intressen i det programmatiska landskapet. Här är deras syn på situationen.


Ämnen i artikeln:

KartläggningMediebyråerAnalys

En mediebyrå är en samarbetspartner som objektivt och kanaloberoende ska ge råd kring medieaktiviteter utan egen position, ägande eller säljuppdrag i aktuell kommunikationskanal. Det är kortfattat definitionen av en mediebyrå,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.