måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mediebyråerna om kritiken: “Vi jobbar med transparens”

Publicerad: 8 november 2017, 10:21

Mediebyråerna kritiseras för att vara icke-transparenta och se till sina egna intressen i det programmatiska landskapet. Här är deras syn på situationen.

Ämnen i artikeln:

KartläggningMediebyråerAnalys

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


En mediebyrå är en samarbetspartner som objektivt och kanaloberoende ska ge råd kring medieaktiviteter utan egen position, ägande eller säljuppdrag i aktuell kommunikationskanal. Det är kortfattat definitionen av en mediebyrå,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev