Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Mediebyråerna om kritiken: “Vi jobbar med transparens”

Publicerad: 8 November 2017, 10:21

Mediebyråerna kritiseras för att vara icke-transparenta och se till sina egna intressen i det programmatiska landskapet. Här är deras syn på situationen.


Ämnen i artikeln:

KartläggningMediebyråerAnalys

En mediebyrå är en samarbetspartner som objektivt och kanaloberoende ska ge råd kring medieaktiviteter utan egen position, ägande eller säljuppdrag i aktuell kommunikationskanal. Det är kortfattat definitionen av en mediebyrå,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.