Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Mediebyråns nya roll skapar oro på marknaden

Publicerad: 31 Januari 2018, 12:14

Medielandskapet förändras drastiskt minut för minut. Det har fått mediebyråerna att affärsutveckla. Men till vilket pris?


Ämnen i artikeln:

Kenneth DanielssonSveriges MediebyråerSveriges AnnonsörerNiclas FröbergGroup MMediebyråer

Historiskt sett har mediebyråns roll varit att som oberoende aktör värna om den bästa investeringen för annonsören, oavsett kanal. Annonsören ska alltså kunna lita på att denne får bäst effekt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.