Resumé insikt
Mediebyråns nya roll skapar oro på marknaden
Publicerad: 31 januari 2018, 12:14
Medielandskapet förändras drastiskt minut för minut. Det har fått mediebyråerna att affärsutveckla. Men till vilket pris?
Ämnen i artikeln:
Kenneth DanielssonSveriges MediebyråerSveriges AnnonsörerNiclas FröbergGroupMMediebyråerHistoriskt sett har mediebyråns roll varit att som oberoende aktör värna om den bästa investeringen för annonsören, oavsett kanal. Annonsören ska alltså kunna lita på att denne får bäst effekt
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.