söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mediebyråns nya roll skapar oro på marknaden

Publicerad: 31 januari 2018, 12:14

Medielandskapet förändras drastiskt minut för minut. Det har fått mediebyråerna att affärsutveckla. Men till vilket pris?

Ämnen i artikeln:

Kenneth DanielssonSveriges MediebyråerSveriges AnnonsörerNiclas FröbergGroupMMediebyråer

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


Historiskt sett har mediebyråns roll varit att som oberoende aktör värna om den bästa investeringen för annonsören, oavsett kanal. Annonsören ska alltså kunna lita på att denne får bäst effekt

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev