onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Michael Grimborg: ”Nå ut är inte svårt – att nå fram kräver känslor”

Publicerad: 26 maj 2021, 12:58

Michael Grimborg är CMO på Synsam Group.

Michael Grimborg, marknadschef på Synsam, ser varumärkesreklam på återgång, kliar sig i huvudet av OLW:s nya reklamfilm – och förespråkar vikten av att nå fram. Läs hans Q&A här.

Ämnen i artikeln:

Q&AResumé InsiktRäckviddKreativitetMarknadschefMichael GrimborgSynsamReklam

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se


Nämn ett varumärke som du tycker är extra intressant just nu?
– På temat intressant tycker jag ändå Klarna är kul att följa. Annorlunda och då de inte har varumärkeskännedom i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev