Resumé insikt
Michael Grimborg: ”Nå ut är inte svårt – att nå fram kräver känslor”
Publicerad: 26 maj 2021, 12:58
Michael Grimborg är CMO på Synsam Group.
Michael Grimborg, marknadschef på Synsam, ser varumärkesreklam på återgång, kliar sig i huvudet av OLW:s nya reklamfilm – och förespråkar vikten av att nå fram. Läs hans Q&A här.
Nämn ett varumärke som du tycker är extra intressant just nu?
– På temat intressant tycker jag ändå Klarna är kul att följa. Annorlunda och då de inte har varumärkeskännedom i
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.