Resumé insikt
Mikael Andersson: Klarnas resa – ett bevis på kraften i kreativitet
Publicerad: 6 mars 2019, 14:11
Mikael Andersson, copywriter på Stendahls och en del av Månadens kampanj-juryn, hyllar Klarna (från bödel till kreativ stjärna), menar att varumärkens samarbeten med influencers måste bli bättre – och berättar varifrån han hämtar inspiration.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
"Klarnas resa de senaste åren är ett väldigt fint bevis på kraften
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.