Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Miljöboost, mediemix och kundstrategi: knepen bakom framgångsföretagen

Miljöboost, mediemix och kundstrategi: knepen bakom framgångsföretagen

SJ:s miljöboost, Lidls olidliga mediemix och Nordeas väg tillbaka. Vi har gått igenom nio kundsegment med hjälp av Yougov. Här är trenderna och knepen för att springa om konkurrenterna.

Publicerad: 4 December 2019, 09:47

Ämnen i artikeln:

KrishanteringNordeaLidlKriskommunikation

Det går bra för Nordea, Lidl och SJ i år.

Foto: Yasmine Winberg

Nu är det dags att summera året – och vi har valt att göra det genom att titta på hur 127 varumärken har presterat inom respektive segment. Listorna har vi

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.