Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Miljöboost, mediemix och kundstrategi: knepen bakom framgångsföretagen

Miljöboost, mediemix och kundstrategi: knepen bakom framgångsföretagen

SJ:s miljöboost, Lidls olidliga mediemix och Nordeas väg tillbaka. Vi har gått igenom nio kundsegment med hjälp av Yougov. Här är trenderna och knepen för att springa om konkurrenterna.

Publicerad: 4 December 2019, 09:47

Ämnen i artikeln:

KrishanteringNordeaLidlKriskommunikation

Det går bra för Nordea, Lidl och SJ i år.

Foto: Yasmine Winberg

Nu är det dags att summera året – och vi har valt att göra det genom att titta på hur 127 varumärken har presterat inom respektive segment. Listorna har vi

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.