Resumé insikt
Mimmi Arndt: ”Är väldigt trött på kommunikation från den finansiella sektorn”
I Resumé Insikts Q&A inspireras Anyfins marknadschef Mimmi Arndt av Apples legendariska reklam, uttråkas av kommunikation från finanssektorn och spanar om att kreatörer skulle må bra av att komma närmare affären.
Publicerad: 23 september 2020, 09:30
Mimmi Arndt, marknadschef på Anyfin.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Just nu inspireras jag av inget mindre än Apples legendariska reklam ”1984”. Som konsult på byrå kände
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.