onsdag29 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Mimmi Arndt: ”Är väldigt trött på kommunikation från den finansiella sektorn”

I Resumé Insikts Q&A inspireras Anyfins marknadschef Mimmi Arndt av Apples legendariska reklam, uttråkas av kommunikation från finanssektorn och spanar om att kreatörer skulle må bra av att komma närmare affären.

Publicerad: 23 september 2020, 09:30

Ämnen i artikeln:

Q&AAnyfinAppleTikTok

Mimmi Arndt, marknadschef på Anyfin.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Just nu inspireras jag av inget mindre än Apples legendariska reklam ”1984”. Som konsult på byrå kände

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev