Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Mimmi Arndt: ”Är väldigt trött på kommunikation från den finansiella sektorn”

Mimmi Arndt: ”Är väldigt trött på kommunikation från den finansiella sektorn”

I Resumé Insikts Q&A inspireras Anyfins marknadschef Mimmi Arndt av Apples legendariska reklam, uttråkas av kommunikation från finanssektorn och spanar om att kreatörer skulle må bra av att komma närmare affären.

Publicerad: 23 September 2020, 09:30

Ämnen i artikeln:

AnyfinQ&ATikTokApple

Mimmi Arndt, marknadschef på Anyfin.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Just nu inspireras jag av inget mindre än Apples legendariska reklam ”1984”. Som konsult på byrå kände

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.