Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Monika Werthén: Jag stör mig ofantligt mycket på pre-rolls

Publicerad: 28 november 2018, 08:53

Ubers nya nordiska marknadschef Monika Werthén om varför hon ser pre-rolls som forcerat, varför hon är ett stort fan av Patagonia – och vikten av ett enhetligt budskap över flera kanaler.


Monika Werthén är ny marknadschef på Uber i Norden. Hon kommer närmast från en roll som global varumärkeschef på The Absolut Company och har tidigare även varit nordic brand manager på Philips

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News