Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

När annonsen blir en pojkvän, modedata och Nikes mod

Publicerad: 5 september 2018, 13:50

Allt du behöver läsa från veckan som gått.


I Kina experimenterar man med intima annonser. Inte intima som sexuella, snarare intima som känslomässiga. Genom POV (point of view) marketing kan företag skapa virtuella pojk- och flickvänner som visar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.